niedziela, 7 lutego 2016

4 książki, które chcę przeczytać

Cześć! Dzisiaj zaprezentuje Wam kilka książek z mojej listy "do przeczytania". Myślę, że na tym blogu co jakiś czas będą pojawiać się takie posty i mam nadzieję, że też polecicie mi jakieś ciekawe pozycje :)


1. "Księga wyzwań Dasha i Lily" Rachel CohnDavid Levithan

Odkąd zobaczyłam recenzje tej powieści, wiedziałam, że nie da mi spokoju. Lubię książki, w których bohaterowie mają do spełnienia jakieś wyzwania. Jak czytałam, jest to lekka historia miłosna rozgrywająca się na Manhattanie w okresie świąt Bożego Narodzenia. 






2. "Światło, którego nie widać"  Anthony Doerr 

Postanowiłam, że muszę przeczytać to dzieło po oglądnięciu TEJ RECENZJI Mai K na YouTubie.





3."Fangirl" Rainbow Rowell

Jako nałogowa czytelniczka fanfiction, po prostu muszę przeczytać "Fangirl". Znowu lekki romans dla nastolatek ;)


4. "Złodziejka książek" Markus Zusak

Jest to bardzo znana powieść, a jej opis naprawdę mnie zainteresował. Nie czytam wielu książek o takiej tematyce i tle historycznym, więc będzie to dla mnie dobra odmiana.




Przeczytaliście już którąś w tych książek? Albo też macie swoją listę, którą chcecie się podzielić?

Leniwa i Zaczytana

2 komentarze:

  1. O pierwszej słyszałam jakiś miesiąc temu, ale jeszcze nie czytałam. Drugą mam na półce od dwóch miesięcy i w lutym może w końcu ją zacznę. Natomiast trzecią i czwartą czytałam. Obydwie pozycję wartę jak najbardziej chwili uwagi!

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynie "Światło, którego nie widać" i "Fangirl" mam w planach. Pierwszą książkę prawie wygrałam w konkursie na Targach książek w Warszawie, ale niestety, ktoś mnie ubiegł. Żałuję teraz jeszcze bardziej. "Fangirl" jest na tyle luźna, że pozwoli mi odetchnąć.
    "Złodziejkę książek" czytałem i gorąco zachęcam do sięgnięcia po nią. To jedna z tych powieści, która mówi o książce w niebanalny sposób.

    [http://burzowe-swiatlo.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń